tirsdag 28. april 2009

KOK.no og andre rariteter


Lenge siden sist gjesteskribenten, undertegnede, oppdaterte. Dette har å gjøre med tentamenhelvette.
Så for å tenke på noe helt annet enn skole i kveld tenkte jeg at jeg skulle mimre litt i gode gamle perler på www. Min kanskje yndlingsinternettside er www.kok.no (Kristiansand Orienteringsklubb) Herlig for oss bordtennisfolk som bruker uttrykket kok i tid og utide at en klubb og nettside så ofte bruker ordet kok. Artig på en kje skoledag å gå inn på kok.no å se en artikkel om "KOKere på landslaget" eller "KOKerne måtte slite".
En annen spenstig nettadresse er fark.se, men da kun av adressen og ikke av innholdet, hest må da være verdens døveste hobby.
bengt.se er også er finfin side, da fordi navnet Bengt kanskje er tidenes tøffeste og burde bli brukt mer i dageligtalen, muligens som skjellsord.

For dere som vil få et innblikk i hvordan folk som meg lever, anbefaler jeg denne bloggen: overklassen.no

Et lite tips til dere som vil tippe hvem jeg er etterhvert; Ble norgesmester uten å vinne et eneste sett!

Vennlig hilsen KOKern